Pihtiputaan kunnan brändi uudistuu

Julkaistu 01.11.2022

Pihtiputaan kunta aloittaa brändiuudistuksen. Kuntabrändin työstäminen aloitetaan kunnan ydinviestin ja ominaisuuksien määrittelyllä – miten Pihtipudas näyttäytyy ja miten se eroaa muista kunnista. Uudistuksen tavoitteena on kunnan vetovoiman, elinvoiman ja pitovoiman kasvattaminen. Kuntabrändiä käytetään viestinnän ja markkinoinnin työkaluna. Toimenpide perustuu kuntastrategiassa määriteltyihin tavoitteisiin.

Kuntalaiset voivat osallistua uuden kuntabrändin työstämiseen vastaamalla kyselyyn, jossa pyydetään kertomaan Pihtiputaan parhaita puolia perusteluineen. Kyselyyn voi vastata sähköisesti tai paperisella kyselyllä etätyökeskus Hubteekilla. Vastausaikaa kyselyyn on keskiviikkoon 9.11.2022 saakka.

Brändityöskentely alkaa marraskuussa työpajalla, johon on valittu monipuolinen ryhmä kuntalaisia. Työpajassa hyödynnetään kuntalaisille suunnatun kyselyn vastauksia. Kuntabrändiä työstetään yhteistyössä brändäykseen erikoistuneen mainostoimisto Brandsteinin kanssa.

Lisätietoja:
Miisa Tavaststjerna
viestintäsuunnittelija
puh. 040 676 1939
miisa.tavaststjerna@pihtipudas.fi

Takaisin uutisiin

Hae sivustolta