Sähköinen asiointi
Hyvinvointialueelle siirtymisen myötä sähköinen asiointi ei kaikilta osin ole käytettävissä!
Wiitaunionin terveyskeskuksessa on otettu käyttöön sähköisen asioinnin mahdollisuus osassa terveyspalveluita. Kuntalainen voi asioida palveluissamme sähköisesti henkilökohtaisia pankkitunnuksia, mobiilivarmennetta tai HST-korttia käyttämällä. Asiointi edellyttää asiakkaan/potilaan sähköisen asioinnin suostumusta, jonka voi tehdä sähköisen asioinnin palvelussa tai vastaanottokäynnin yhteydessä.
Tarkemmat palvelutuotteet ovat näkyvissä sähköisissä palveluissa. Terveydenhuollon ammattihenkilö voi lähettää teksti-ja verkkoviestejä asiakkaille/potilaille, jotka ovat antaneet suostumuksen sähköiseen asiointiin. Sähköinen asiointi sisältää myös lomakepalvelun, mikä mahdollistaa asiakkaalle/potilaalle esitietolomakkeiden täyttämisen ja lähettämisen sähköisesti. Toisen puolesta asiointiin tarvitaan sähköisen asioinnin valtuutus.