Tiedote ja kysely vesihuollosta Valkeismäen ja Korppisen alueen kiinteistöille

Julkaistu 06.07.2020

Pihtiputaan kunnassa on ollut keskustelua Valkeismäen ja Korppisen vesihuollon tilasta vuosien 2019–2020 aikana.

Pihtiputaan kunta on pitänyt yhden yleisötilaisuuden asiasta Korppisen kylätalolla ja asiaa on myös käsitelty teknisessä lautakunnassa sekä kunnanhallituksessa kahden eri valtuustoaloitteen käsittelyissä.

Korppisilla järjestetyssä yleisötilaisuudessa nousi esiin tarve kartoittaa tarkemmin alueen asukkaiden vesihuollon nykytila sekä mahdollinen kiinnostus keskitetyn vesihuollon järjestämiseen.

Olemme lähestyneet alueen kiinteistönomistajia oheisella kirjeellä/tiedotteella sekä mukana olevalla kyselylomakkeella. Koska kirjejakelu ei ole kattava, toivomme kuntalaisten löytävän tiedotteen myös verkosta ja pyydämme myös alueen asukkaita tiedottamaan asiasta
naapureitaan sekä alueen mökkiläisiä.

Kyselyyn vastaaminen on vapaaehtoista, eikä sido vastaaja mihinkään. Saatuja tietoja tullaan käyttämään mahdolliseen vesihuoltolaitoksen perustamiseen liittyvän hankesuunnittelun taustatietoina. Mikäli päätät vastata kyselyyn, palauta lomake Pihtiputaan kunnan tekniseen toimistoon tai Korppisen kylätalon postilaatikkoon elokuun 2020 loppuun mennessä.

Takaisin uutisiin

Hae sivustolta